Miło nam poinformować, że wszyscy uczniowie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Radomiu mają możliwość bezpłatnego korzystania z Office 365 w wersji A1
Office 365 – Jest zbiorem aplikacji dostępnych z serwerów Microsoft
Dzięki Office 365 można być w stałym kontakcie ze współpracownikami i uczniami.
W skład produktu wchodzi:
- internetowe wersje aplikacji Word, Excel, PowerPoint, Outlook (działają w przeglądarce i wymagają połączenia z Internetem),
- konto w platformie Skype for Business (Skype dla firm),
- 5TB pojemności na dysku OneDrive,
- kilka innych usług Microsoft.
Wszystkie produkty dostępne w ramach pakietu Office 365 świadczone online są automatycznie aktualizowane, zatem użytkownik korzystający z produktu używa zawsze najnowszej wersji.
Podstawy dotyczące usług Office 365 można znaleźć na stronie.
Logowanie do systemu
Aby zalogować się do usługi należy wykonać następujące czynności:
Wejść na stronę portal.office.com Zalogować się szkolnym adresem e-mail (loginem) otrzymanym od administratora - Zgłoś chęć otrzymania loginu przez dziennik elektroniczny do p.Romana Kozyry.
Logujemy się korzystając z przesłanego przez dziennik elektroniczny użytkownika (e-mail) i hasła. Następnie należy wykonać czynności według instrukcji podawanych na stronie logowania.
Konto aktywne będzie przez cały okres trwania nauki w naszej szkole.
Jak kontaktować się z nauczycielami i innymi osobami?
Do kontaktów i przesyłania plików wykorzystujemy Outlook- wewnętrzną pocztę. Postępujemy zgodnie z instrukcją Poczta e-mail
Oświadczenie o ochronie prywatności
Oświadczenie o ochronie prywatności
Umowa dotycząca usług Microsoft (Microsoft Services Agreement, MSA)
Podstawowe czynności w usłudze Office 365 — szkolenie wideo
Wprowadzenie do pakietu Office
Tworzenie i wyświetlanie plików
Przechowywanie, udostępnianie i współpraca
Dodawanie i formatowanie tabel
Dodawanie i formatowanie obrazów