Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 w Radomiu zaprasza do udziału w Powiatowym Turnieju Wiedzy o Bezpieczeństwie w Ruchu Drogowym Dla Szkół Podstawowych pt. "Bezpieczni na Drodze". Trzecia edycja.

Cele Konkursu 

Wymagania konkursowe 

Regulamin Konkursu

Formularz zgłoszeniowy

Komisja Konkursowa pod Honorowym Patronatem Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu wyłoniła laureatów trzeciej edycji Powiatowego Konkursu Plastycznego.

Za nami rozstrzygnięcie konkursu "Zarażeni rowerem - zainspirowani Malczewskim". Udział w nim brali uczniowie szkół podstawowych z powiatu radomskiego. Łącznie nadesłano 189 prac plastycznych w trzech kategoriach. Młodzi uczestnicy mieli za zadanie namalować siebie na rowerze zawierając przy tym elementy z obrazów Jacka Malczewskiego.

Organizatorami konkursu były:

- Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Dąbrowskiej nr 5 w Radomiu,
- Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Radomiu,
- Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu,

- Komenda Miejska Policji w Radomiu.

 

Komisja Konkursowa Powiatowego Konkursu Plastycznego pn. „Zarażeni rowerem – zainspirowani Malczewskim” pod Honorowym Patronatem Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu w dniu 3 listopada 2022r. nagrodziła i wyróżniła:

 Kategoria: Klasy I-III

I miejsce
Kinga Woźniak - PSP w Młodocinie Mniejszym
II miejsce
Antonina Sułkowska – MDK w Radomiu

III miejsce
Aleksandra Bogusz – PSP w Suchej

 Wyróżnienia:
- Ewa Kustosik – MDK w Radomiu
- Jan Nowak – PSP Nr 5 w Radomiu
- Gabriela Łobodzińska – MDK w Radomiu

13 października 2022 r. wręczono nagrody w konkursie „Wiersze, wierszyki, rymowanki o szkole i nie tylko”.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w konkursie i ciekawe wiersze. Najwięcej utworów napisali uczniowie z klas 4-6, dlatego jury przyznało dodatkowe wyróżnienia.

„Wiersze, wierszyki, rymowanki o szkole i nie tylko….”

Ogłaszamy konkurs literacki z okazji Dnia Edukacji Narodowej.

Warunki udziału w konkursie:

1. Zadaniem uczestników konkursu jest ułożenie wiersza o tematyce szkolnej.

2. Każdy uczestnik może ułożyć tylko jeden wiersz.