W związku z pandemią koronawirusa Dyrekcja Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Radomiu informuje, że rekrutacja na rok szkolny 2020/2021 przeprowadzona będzie na zmienionych zasadach.
W tym roku rodzice nie muszą już osobiście dostarczać dokumentów do placówek pierwszego wyboru. Preferowane jest wysłanie skanu lub zdjęć wniosku i oświadczeń dotyczących zaznaczonych kryteriów drogą mailową na adres szkoły – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pozostanie także możliwość dostarczenia dokumentów w wersji papierowej. Muszą być one umieszczone w zaklejonej kopercie i pozostawione w przygotowanej do tego celu urnie od 15 do 30 kwietnia 2020r. w godz. 800-1500
Przy dostarczaniu dokumentów w szkole zachowane są zaostrzone reguły sanitarne: płyn do dezynfekcji rąk, ograniczony kontakt z pracownikami, zachowanie odpowiedniego - dwumetrowego dystansu między obecnymi w budynku. Ewentualne konsultacje udzielane są wyłącznie telefonicznie i mailowo.
Przypominamy, że rekrutacja na terenie Gminy Miasta Radomia prowadzona jest przez system elektroniczny za pośrednictwem strony internetowej www.oswiatawradomiu.pl.
Po wejściu na platformę należy wejść w zakładkę NABORY https://portal.oswiatawradomiu.pl/jst/radom/CMS/nabory.aspx i wybrać odpowiednio:
Aplikacja Nabór dla szkół podstawowych – przy rekrutacji do klasy I,
Rodzic wypełnia zgłoszenie (dzieci z obwodu) lub wniosek (dzieci spoza obwodu), a następnie drukuje wygenerowany przez system dokument, który powinien zostać podpisany przez oboje rodziców.
Oświadczenia należy wypełnić i podpisać.
Bardzo ważną rzeczą jest dokładne i uważne wypełnianie przez Państwa dokumentów rekrutacyjnych, co znacznie ułatwi ich późniejszą weryfikację i pozwoli uniknąć błędów, które uniemożliwiłyby zatwierdzenie kandydata w systemie naboru.
Jeśli decydujecie się Państwo na przesłanie dokumentów w wersji elektronicznej (skany, zdjęcia) na adres mailowy szkoły: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. – mail powinien być wysłany z adresu mailowego rodzica, który został podany we wniosku / zgłoszeniu kandydata. Komplet czytelnych dokumentów należy przesłać w jednym mailu, w przeciwnym razie weryfikacja oraz zatwierdzenie ich w systemie może okazać się niemożliwe.
W trakcie trwania całego procesu rekrutacji pamiętajcie Państwo o przestrzeganiu jej harmonogramu (dostępny na naszej stronie internetowej), jest to niezwykle ważne, gdyż system elektroniczny nie przewiduje żadnych przekroczeń terminów. Każdy etap zostaje zakończony we wskazanym dniu i o konkretnej godzinie.
Serdecznie zapraszamy do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Radomiu.