Od 29 stycznia 2024r. obowiązuje nowy plan lekcji. Szczegóły w Librusie na stronie: https://www.vulcan.net.pl/radomprojekt

Godzina 16.00- klasy I-IV

Klasa 1a-sala 26

Klasa 1b-sala 27-godz. 16.30

Klasa 1c-sala 107

Klasa 2a-sala 28

Klasa 2b- sala 108

Klasa 2c-sala 109

Klasa 3a-sala 207

Klasa 3b-sala 206

Klasa 3c-sala 29

Klasa 4a-sala 102

Szanowni Rodzice,
zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Edukacji Narodowej umowa ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) dzieci i młodzieży szkolnej jest dobrowolną umową ubezpieczenia i może być ona zawarta wyłącznie z woli rodziców. W związku z powyższym przedstawiamy Państwu możliwość zawarcia ubezpieczenia zgodnie z wymogami MEN. Aby wyjść naprzeciw i pomóc poniżej zamieszczamy niewiążące oferty i linki do stron www, gdzie on-line, rodzic może indywidualnie ubezpieczyć swoje dziecko.

Oferty tutaj...

https://eshop.unilink.pl/lr/WM27462/NNW-szkolne

https://www.compensa.pl/ubezpieczenie/nnw-szkolne/

 

Dyrekcja i Grono Pedagogiczne
Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5
im. Marii Dąbrowskiej w Radomiu
ul. Gen. J. Sowińskiego 1
zapraszają
6 marca 2023 roku

od godz. 16.00 – 18.00

wszystkie dzieci wraz z rodzicami, opiekunami
na
DZIEŃ OTWARTY SZKOŁY

W programie:

{ zwiedzanie sal lekcyjnych, świetlicy, biblioteki i sal gimnastycznych,

{ prezentacja oferty edukacyjnej w klasach I-III oraz klasach IV-VI,

Odział Specjalny – skierowanie do klasy pierwszej przez Urząd Miejski w Radomiu - Wydział Edukacji.

Oferujemy edukację dla uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego. W naszej szkole zatrudniona jest profesjonalna kadra pedagogiczna, która stale doskonali swoje kwalifikacje zawodowe. Posiadamy wykwalifikowanych specjalistów: logopedę (neurologopedę), psychologa, pedagoga szkolnego i pedagoga specjalnego, oligofrenopedagogów, surdopedagoga, tyflopedagoga.

Realizacja oddziaływań terapeutycznych w oparciu o indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne na podstawie wielowymiarowej diagnozy funkcjonowania dziecka w celu wszechstronnego rozwoju, rozwijania kompetencji osobistych i społecznych uczniów. Podczas realizacji Indywidualnych Programów, placówki ściśle współpracują z rodzicami oraz innymi instytucjami wspierającymi rodzinę.

Nauczyciel, dokonując wyboru tematyki zajęć, metod, form pracy i środków dydaktycznych kieruje się przede wszystkim wieloaspektową znajomością funkcjonowania ucznia, jego możliwościami i potrzebami rozwojowymi. Wszystkie oddziaływania pedagogiczne oparte są na metodach mających na celu aktywizowanie ucznia w procesie uczenia się i pokonywania trudności oraz zajęcia dodatkowe: terapię pedagogiczną, zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, zajęcia rewalidacyjne i inne.

Praca w nielicznych klasach pozwala na indywidualizację nauczania oraz lepsze poznawanie uczniów. Jest szansą na integrację społeczną oraz zdobycie wiedzy pod okiem zespołu specjalistów.